pomiar_pedagogiczny_diagnoza__klasa_1_-_uczen.pdf

(567 KB) Pobierz
w w w. o r t o g r a f f i t i . p l
ARKUSZ DIAGNOZY
ucznia klasy pierwszej uczestniczącego w zajęciach przeprowadzanych
w ramach programu Ortograffiti z Bratkiem
wersja dla ucznia
Imię i nazwisko: ...................................................................... Szkoła podstawowa: ..........................................................
Data badania: .......................................................................... Osoba diagnozująca: .........................................................
ZNAJOMOŚĆ LITER
1. Rozpoznawanie liter
o
r
j
w
n
o
u
e
m
u
e
j
k
ł
k
d
h
i
b
p
z
l
s
ł
t
g
m
c
a
n
g
r
w
s
t
p
f
z
d
i
b
e
O
E
K
L
S
Ł
T
A
N
G
R
P
F
Z
D
I
B
E
R M D
J
U
H
I
B
P
Z
W E
N
O
U
J
K
Ł
G W
M
C
S
T
2. Odtwarzanie małych i wielkich liter
1
w w w. o r t o g r a f f i t i . p l
PRÓBY CZYTANIA
3. Technika czytania
tu
dom
bar
rok
bak
kot
tort
port
but
trakt
mruk
mrok
trop
mop
staż
kiosk
blat
brat
rak
tak
sto
stop
bal
noc
sen
rym
plan
punkt
stół
stuk
sęk
raz
ryś
miś
but
myśl
dwa
dym
gar
tron
pies
typ
rok
maj
kłos
wiatr
kwiat
flet
list
liść
pion
flet
pies
nurt
tom
kram
kran
kwiat
wosk
brat
most
brud
hełm
gwint
gwizd
świst
żółw
klucz
groch
pniak
grom
prąd
2
w w w. o r t o g r a f f i t i . p l
4. Czytanie ze zrozumieniem
Janek ma psa i kota.
Pies jest w łaty.
Kot jest biały.
Pies i kot lubią zabawę piłką.
PRÓBY PISANIA
5. Pisanie z pamięci
To duży balon.
Ma kolorowe pasy.
Mały balon jest w kropki.
Duży balon lata.
Mały to zabawka.
3
w w w. o r t o g r a f f i t i . p l
6. Przepisywanie
Rano Jola pije herbatę malinową z cytryną. Smakuje jej też bułka z miodem.
4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin