uczen_1_10_net.pdf

(3946 KB) Pobierz
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 10, s.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Zachowuję się bezpiecznie w różnych sytuacjach
1
y
W
fizyczne
Przyjrzyj się obrazkom. Narysuj kosz z lewej strony obrazka,
na którym bohater zachowuje się nieprawidłowo, i walizkę
z prawej strony obrazka, na którym bohater zachowuje się
prawidłowo.
chowanie
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 10, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
2
acja
du
t
k
matycz
Pokoloruj
E
a
e
na
m
obrazek tak, aby Jaś był bezpieczny na drodze,
kiedy się ściemni.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
3
Narysuj po śladzie.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 10, s.
3
KARTA:
..........................................
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Z KLASY:
.......................................
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Zachowuję się bezpiecznie w różnych sytuacjach
1
E
plasty
Ada, Jaś i mama Jasia idą na spacer. Po drodze muszą przejść
przez ulicę. Zaznacz na pierwszym rysunku strzałką, w którą
stronę muszą spojrzeć najpierw, na drugim rysunku – w którą
stronę muszą spojrzeć potem, a na trzecim rysunku – w którą
acja
stronę muszą spojrzeć na końcu, zanim wejdą na ulicę.
duk
cz
na
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Dzieci wraz z mamą Jasia wracają ze spaceru. Zaznacz
na pierwszym rysunku strzałką, w którą stronę muszą spojrzeć
najpierw, na drugim rysunku – w którą stronę muszą spojrzeć
potem, a na trzecim rysunku– w którą stronę muszą spojrzeć
na końcu, zanim wejdą na ulicę.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 10, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
chowanie
3
Wy
Dorysuj brakujące części przedmiotów, które pomagają
czne
fizy
dzieciom bawić się bezpiecznie. Pokoloruj wybrany przedmiot.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 10, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Z
My pencil case is green
cia
aj
ę
puterowe
om
k
Colour and say. Pokoloruj i powiedz.
2
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
Look, point and say. Popatrz, wskaż i powiedz.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Publikacja bezpłatna
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin