PLAN PRACY PAŹDZIERNIK W ŻABKACH.doc

(129 KB) Pobierz
PLAN PRACY WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNEJ NA WRZESIEŃ 2012

PLAN   PRACY   WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNEJ   NA  PAŹDZIERNIK   2012

 

GRUPA  WIEKOWA:    3-latki „Żabki

NAUCZYCIELKI:          Barbara Nowakowska       Katarzyna Rakowska

TEMATY  KOMPLEKSOWE:

Las szumi jesiennie, już robi się sennie      realizacja od 01.10.  do 05.10.

Każdy czyścioch ci to powie, mycie to jest samo zdrowie     realizacja od 08.10. do 12.10.

Jak ubieramy się jesienią     realizacja od 15.10. do 19.10.

Mały człowiek czy też duży, dobrze, gdy pomocą służy     realizacja od 22.10. do 31.10.

             

Zamierzone osiągnięcia dzieci:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawa ruchowa     „Rośniemy jak grzyby po deszczu”- zabawa z elementami równowagi,         cel: umiejętność utrzymywania równowagi

 

TEMATYKA   KOMPLEKSOWA        LAS SZUMI JESIENNIE, JUŻ ROBI SIĘ SENNIE

 

 

UMIEJĘTNOŚĆ  OGÓLNA         poznanie wybranych mieszkańców lasu i ich jesiennych zwyczajów

 

Data

Uwagi

Sytuacja  edukacyjna

Zamierzone  osiągnięcia  dziecka

1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

1

0

1

1

1

2

1

3

1

4

1

5

01.10

Poniedz.

 

 

„Kto w lesie mieszka?”- wycieczka do lasu

 

 

 

 

 

Zestaw zabaw ruchowych nr 3

- rozpozna środowisko przyrodnicze z najbliższego otoczenia (las)

- rozróżni i nazwie zwierzęta żyjące w lesie (jeż, wiewiórka, wróbel)

- będzie uważnie słuchało i starało się zwracać bezpośrednio do rozmówcy, zadając pytania

 

- będzie poruszało się prawidłowo, zachowując równowagę w czasie chodzenia, biegania

- będzie podskakiwało w dowolny sposób

- będzie reagowało na sygnał wzrokowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

X

 

 

 

02.10.

Wtorek

 

 

,,Jeżyk Jerzy igły jeży”- słuchanie wiersza H. Zdzitowieckiej „Jeż”

 

 

 

 

Zestaw zabaw ruchowych nr 3

- z uwagą wysłucha treść wiersza przedstawionego przez nauczyciela

- rozpozna na ilustracji postać jeża, pozna jego zwyczaje

- podejmie próbę budowania dłuższych wypowiedzi na określony temat

 

- będzie poruszało się prawidłowo, zachowując równowagę w czasie chodzenia, biegania

- będzie podskakiwało w dowolny sposób

- będzie reagowało na sygnał wzrokowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

X

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin