Inspiration 3 Rozkład meteriału.doc

(264 KB) Pobierz
1

Temat/Liczba lekcji

Funkcje językowe

Materiał gramatyczny

Słownictwo/Tematyka

Sprawności językowe/Procedury lekcyjne

Zgodność z reformą oświaty

 

 

1. TEEN LIFE

 

LEARNING STYLES/

1

·          Rozmowa na temat różnych stylów uczenia się języka obcego

 

·          Czasy present simple i present continuous

·          Sposoby uczenia się języka obcego

·          Techniki i formy pracy   w klasie

·          Czytanie w celu ogólnego zrozumienia

·          Mówienie – dyskusja na temat stylów uczenia się, określenie własnego stylu

·          Rozwijanie w uczniach indywidualnych strategii uczenia się

HOW ARE YOU FEELING?/

2

·          Opisywanie stanów   i czynności rutynowych

·           

·          Mówienie o czynnościach wykonywanych w chwili obecnej i czynnościach tymczasowych

·          Wyrażanie ustaleń na przyszłość

·          Opisywanie postaci

 

·          Czasy present simple i present continuous powtórzenie

·          Pytanie: How often …? i wyrażenia przysłówkowe określające częstotliwość

·          Czynności wykonywane   w czasie wolnym

·          Przedmioty szkolne

·          Części garderoby

·          Czytanie i słuchanie wywiadu w celu ogólnego zrozumienia i oceny zdań z nim związanych za pomocą techniki prawda/fałsz, poprawianie zdań fałszywych

·          Czytanie i słuchanie opisu postaci w celu znalezienia różnic pomiędzy tekstem a nagraniem

·          Mówienie – wywiad z partnerem

·          Pisanie – charakterystyka osoby na podstawie informacji z przeprowadzonego wywiadu

·          Wymowa: /ɒ/, /V/

·          Otwartość i tolerancja dla różnych zainteresowań

I WANTED TO GO HOME/

2

·          Opisywanie wydarzeń przeszłych

·          Czasy przeszłe: past simple i past continuous powtórzenie

·          Słownictwo związane z rodziną

·          Przymiotniki: uczucia

·          Czytanie i słuchanie fragmentu pamiętnika internetowego w celu udzielenia odpowiedzi na pytania

·          Słuchanie rozmowy telefonicznej dla ogólnego zrozumienia

·          Mówienie – zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na pytania na podstawie usłyszanej rozmowy telefonicznej; odgrywanie scenki: rozmowa telefoniczna na temat czynności wykonanych poprzedniego dnia

·          Wymowa: /θ/, /ð/

·          Pisanie – zapis w pamiętniku internetowym: opis wakacji spędzonych z przyjacielem/przyjaciółką

 

 

EVERYONE WAS CHEERING/

2

·          Opisywanie czynności dokonanych i niedokonanych w przeszłości

·          Czasy past simple    i past continuous

·          Woda

·          Części ciała

·          Czasowniki frazowe z get

·          Czytanie i słuchanie tekstu w celu ogólnego zrozumienia udzielanie odpowiedzi na pytania związane z tekstem

·          Słuchanie audycji radiowej w celu ogólnego zrozumienia – ocena zdań z nią związanych techniką prawda/fałsz

·          Mówienie – zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na pytania na podstawie usłyszanej audycji

·          Wymowa: /ʃ/, /ʧ/

·          Pisanie – artykuł do gazetki opisujący przebieg dramatycznego wydarzenia

 

 

INTEGRATED SKILLS

DESCRIBING FIRST TIMES/

2

·          Opisywanie przeżyć związanych z „pierwszym razem”

·          Powtórzenie poznanych zagadnień gramatycznych

·          Muzyka

·          Uczucia

·          Przydatne wyrażenia z języka potocznego

·          Wyrazy pochodne (przeciwieństwa) tworzone za pomocą przedrostków: ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin