PlanowanieA5.doc

(26 KB) Pobierz
orzełek

P L A N O W A N I E

 

1.       Są trzy typy celów:

a.        krótkoterminowe

b.       średnioterminowe

c.        długoterminowe

 

2.       Wyznacz sobie cel i datę jego realizacji

A.      Cele dzienne - ustal je zawsze wieczorem dnia poprzedniego

 

a.        W ciągu dnia przesłucham jedną kasetę.

b.       W ciągu dnia od 20 - 30 min. czytam książkę (ustal w jakim czasie chcesz ją przeczytać: konkretna godzina).

c.        Pokazuję min. 1 STP lub 1 FOLLOW UP dziennie (ustal dziennie 2 do 3 spotkań).

d.       Zrób min. 2 kontakty dziennie.

ANALIZA

 

B.      Cele tygodniowe

a.        od 7 do 10 spotkań (ile trzeba wykonać telefonów).

b.       2 teczki w ciągu tygodnia (na 10 proponowanych teczek 2 na nich zostaje, ile przeznaczam na to czasu).

c.        25 PV osobistych (ile to jest produktów).

ANALIZA

 

C.      Cele miesięczne

a.        Ile nowych osób poznałeś?

b.       Ile nowych osób było na STP i FOLLOW UP (ile osób przychodzi po twoim zapraszaniu na STP, ile osób przychodzi na FOLLOW UP)?

c.        Ile nowych osób zasponsorowałeś (na szerokość i w głąb)?

d.       Ile zarobiłeś z odsprzedaży i z bonusu?

ANALIZA

 

D.      Międzycele (jeśli ustalisz QS i w ciągu tygodnia sponsorujesz jedną osobę, to albo zwiększasz sponsoring albo duplikację).

 

a.        dzienne

b.       tygodniowe

c.        miesięczne

d.       osobiste

e.        grupowe

 

 

1.       Określ kroki i etapy, przez które będziesz musiał przejść aby osiągnąć cel.

2.       Uszereguj swoje cele wg hierarchii ważności.

3.       Ustal ile zamierzasz dać z siebie.

4.       Coś, czego bardzo nie chce ci się robić lub czego się boisz, ustaw na sam początek listy.

5.       Nie wykonane zadania przerzuć na następny dzień.

6.       Osiągnięte cele wykreśl.

 

PODSUMOWANIE

Jest 8 podstawowych etapów wytyczania celów:

 

1.       Zastanów się gdzie chcesz być i co chcesz robić za 2 lata.

2.       Zgromadź fakty

3.       Ułóż plan działania, dopasuj go wg swojego charakteru i temperamentu.

4.       Określ ramy czasowe.

5.       Zacznij działać i wprowadź swój plan w akcję.

6.       Analizuj i rób korekty, dokonuj ocen i podsumowań.

7.       Wynagradzaj się lub wystawiaj sobie oceny.

 

Pod żadnym pozorem nie rezygnuj.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin