P L A N O W A N I E
1. Są trzy typy celów:
a. krótkoterminowe
b. średnioterminowe
c. długoterminowe
2. Wyznacz sobie cel i datę jego realizacji
A. Cele dzienne - ustal je zawsze wieczorem dnia poprzedniego
a. W ciągu dnia przesłucham jedną kasetę.
b. W ciągu dnia od 20 - 30 min. czytam książkę (ustal w jakim czasie chcesz ją przeczytać: konkretna godzina).
c. Pokazuję min. 1 STP lub 1 FOLLOW UP dziennie (ustal dziennie 2 do 3 spotkań).
d. Zrób min. 2 kontakty dziennie.
ANALIZA
B. Cele tygodniowe
a. od 7 do 10 spotkań (ile trzeba wykonać telefonów).
b. 2 teczki w ciągu tygodnia (na 10 proponowanych teczek 2 na nich zostaje, ile przeznaczam na to czasu).
c. 25 PV osobistych (ile to jest produktów).
C. Cele miesięczne
a. Ile nowych osób poznałeś?
b. Ile nowych osób było na STP i FOLLOW UP (ile osób przychodzi po twoim zapraszaniu na STP, ile osób przychodzi na FOLLOW UP)?
c. Ile nowych osób zasponsorowałeś (na szerokość i w głąb)?
d. Ile zarobiłeś z odsprzedaży i z bonusu?
D. Międzycele (jeśli ustalisz QS i w ciągu tygodnia sponsorujesz jedną osobę, to albo zwiększasz sponsoring albo duplikację).
a. dzienne
b. tygodniowe
c. miesięczne
d. osobiste
e. grupowe
1. Określ kroki i etapy, przez które będziesz musiał przejść aby osiągnąć cel.
2. Uszereguj swoje cele wg hierarchii ważności.
3. Ustal ile zamierzasz dać z siebie.
4. Coś, czego bardzo nie chce ci się robić lub czego się boisz, ustaw na sam początek listy.
5. Nie wykonane zadania przerzuć na następny dzień.
6. Osiągnięte cele wykreśl.
PODSUMOWANIE
Jest 8 podstawowych etapów wytyczania celów:
1. Zastanów się gdzie chcesz być i co chcesz robić za 2 lata.
2. Zgromadź fakty
3. Ułóż plan działania, dopasuj go wg swojego charakteru i temperamentu.
4. Określ ramy czasowe.
5. Zacznij działać i wprowadź swój plan w akcję.
6. Analizuj i rób korekty, dokonuj ocen i podsumowań.
7. Wynagradzaj się lub wystawiaj sobie oceny.
Pod żadnym pozorem nie rezygnuj.
Porozmawiajmy.TV