regula-10x.pdf

(521 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Reguła 10X"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Grant Cardone, rok 2016
Autor: Grant Cardone
Tytuł: Reguła 10X
Data: 31.08.2018
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Każdy, kto sugeruje, abym robił czegoś mniej,
nie jest moim prawdziwym przyjacielem
lub jest bardzo zdezorientowany!
— Grant Cardone
© Copyright by Złote Myśli & Grant Cardone, rok 2016
Autor: Grant Cardone
Tytuł: Reguła 10X
Tytuł oryginału: The 10X Rule
Wydanie I
ISBN:
978-83-7701-976-4
Projekt okładki: Janusz Skierkowski
Tłumaczenie: Aneta Nowak
Redakcja: Teresa Zielińska, M.T. Media
Skład: Mateusz Janusz, Hussars.pl
Złote Myśli sp. z o.o.
44–100 Gliwice
ul. Kościuszki 1c
www.ZloteMysli.pl
e-mail: kontakt@zlotemysli.pl
Drukarnia Elpil sp z o. o.
ul. Artyleryjska 11
08-110 Siedlce
www.elpil.com.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce infor-
macje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzy-
stanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor
oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne
szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Niniejsza publikacja, ani żadna
jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana,
ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie
kopii metodą kserograiczną, fotograiczną, a także kopiowanie książki na nośniku ilmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Spis treści
Wstęp ..................................................................................6
Rozdział 1. ......................................................................10
Czym jest reguła 10X?
Rozdział 2. ......................................................................23
Dlaczego reguła 10X jest ważna?
Rozdział 3. ......................................................................32
Czym jest sukces?
Rozdział 4. ......................................................................37
Sukces jest Twoim obowiązkiem
Rozdział 5. ......................................................................45
Sukcesu nie może zabraknąć
Rozdział 6. ......................................................................52
Przejmij kontrolę nad wszystkim
Rozdział 7. ......................................................................61
Cztery poziomy działania
Rozdział 8. ......................................................................77
Przeciętność to przepis na porażkę
Rozdział 9. ......................................................................86
Cele 10X
Rozdział 10. ...................................................................96
Konkurencja jest dla sierotek
Rozdział 11. ................................................................105
Wyrwanie się z klasy średniej
Rozdział 12. ................................................................113
Obsesja nie jest chorobą. Jest darem
Rozdział 13. ................................................................120
Idź na całość i podejmuj się
niemożliwego
Rozdział 14. ................................................................127
Rozszerzaj, nie ograniczaj
Rozdział 15. ................................................................133
Puść ich z dymem
Rozdział 16. ................................................................139
Strach to ważny wskaźnik
Rozdział 17. ................................................................146
Mit zarządzania czasem
Rozdział 18. ................................................................155
Krytyka oznaką sukcesu
Rozdział 19. ................................................................161
Satysfakcja klienta to zły cel
Rozdział 20. ................................................................173
Wszechobecność
Rozdział 21. ................................................................183
Wymówki
Rozdział 22. ................................................................188
Odnoszący sukcesy czy nie?
Rozdział 23. ................................................................220
Jak zacząć stosować regułę 10X
Słowniczek .................................................................242
O autorze ....................................................................254
Zgłoś jeśli naruszono regulamin