event.pdf

(1300 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Event"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Adam Walerjańczyk, rok 2017
Autor: Adam Walerjańczyk
Tytuł: Event
Data: 31.08.2018
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spis treści
PODZIĘKOWANIA
....................................................................................5
PRZEDMOWA
............................................................................................7
PROLOG
STYCZEŃ 2016
MARTA
MARZEC 2015
.......................................................................................................9
.......................................................................................................... 13
ALEKS
PAŹDZIERNIK 2015 .................................................................................................. 19
MARTA
MAJ 2015 ................................................................................................................... 29
WIKTOR
MAJ 2015 ................................................................................................................ 47
ALEKS
LISTOPAD 2015
........................................................................................................ 53
...................................................................................................... 67
................................................................................................... 79
................................................................................................. 89
MARTA
WRZESIEŃ 2015
WIKTOR
WRZESIEŃ 2015
MARTA
PAŹDZIERNIK 2015
ALEKS
GRUDZIEŃ 2015 ..................................................................................................... 101
MARTA
GRUDZIEŃ 2015
WIKTOR
STYCZEŃ 2016
EVENT
STYCZEŃ 2016
.................................................................................................... 121
.................................................................................................... 139
....................................................................................................... 151
ALEKS
LUTY 2016 ............................................................................................................... 163
MARTA
LUTY 2016
.............................................................................................................. 189
WIKTOR
MARZEC 2016 ...................................................................................................... 207
ALEKS
MARZEC 2016 ......................................................................................................... 217
MARTA
MAJ 2016 ................................................................................................................. 237
ALEKS
MAJ 2016
................................................................................................................. 249
3
Event
NARZĘDZIA
............................................................................................. 261
Afirmacja ................................................................................................ 261
Bitcoin .................................................................................................... 261
Coaching ................................................................................................ 262
Emocje jako
źródło
informacji ................................................................ 262
Instruktaż ............................................................................................... 263
Koło emocji Plutchika ............................................................................. 263
Kontraktowanie sesji coachingowej ......................................................... 264
Kotwiczenie w NLP ................................................................................ 264
Mentoring ............................................................................................... 264
Metaprogramy ........................................................................................ 265
Model Grow ............................................................................................ 265
Model Miltona ........................................................................................ 266
NLP ........................................................................................................ 266
Odzwierciedlanie emocji i treści ............................................................. 267
Patterny w NLP ...................................................................................... 267
Platform selling ....................................................................................... 268
Prawo przyciągania ................................................................................. 268
Rapport/mimikra .................................................................................... 269
Słowo „Nie” ............................................................................................ 269
Submodalności ....................................................................................... 270
Szkolenie ................................................................................................ 270
Technika echa ........................................................................................ 270
Wizualizacja wizji ................................................................................... 271
Podziękowania
Najkrócej, jak potrafię.
Maćku, Jarku. Dziękuję Wam za odciążenie mnie z obowiązków i zorga-
nizowanie pracy całego zespołu w taki sposób,
żebym
mógł skoncentrować
się na pisaniu. Gdyby nie Wy, ta książka prawdopodobnie by nie powstała,
a gdyby nawet powstała, musiałbym przez blisko cztery miesiące karmić
siebie i rodzinę energią słoneczną.
Marcinie, Tobie za napisanie definicji pojęć, którymi posługuję się w treści.
Ania Sawa, Tobie za wsparcie w promocji książki, projekt okładki i całą
resztę, o której jeszcze nie wiem, kiedy piszę te słowa.
Ania Poławska, Tobie za pierwsze czytanie, informację zwrotną i wstępne
poprawki językowe.
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin