Celem tego badania jest otwarcie nowego sklepu Internetowego „ACTIVE ZONE”.
1. Czy korzysta Pan/i z Internetu w domu?
a)Tak b) Nie
2. Czy robi Pan/i zakupy przez Internet?
a) Tak b) Nie
3. Jak często dokonuje Pan/i zakupów przez Internet?
a) raz w tygodniu b) raz w miesiącu c) raz w roku
d) rzadziej niż raz w miesiącu e) kilka razy w roku f) wcale
.4. Z jakich sklepów internetowych Pan/i korzysta podczas zakupów?
a) Allegro b) OLX c) Oto Moto
d) RTV EURO AGD e) inne: ..........................
5. Najbardziej zniechęca mnie przy zakupach online:
a) konieczność rejestracji b) niejasne informacje dotyczące kupna produktu
c) skomplikowane poruszanie się po witrynie d) brak porady, pomocy od sprzedawcy
e) inne: ............................................................................................................
6. Zakupy przez Internet uważa Pan/Pani za:
a) nieprzydatne b) raczej nieprzydatne c) średnio przydatne
d) raczej przydatne e) zdecydowanie przydatne
7. Z jakiej kategorii najczęściej Pan/i korzysta przy zakupie online?
(Można zaznaczyć max. 3 odpowiedzi)
a) Artykuły spożywcze b) Biżuteria i zegarki c) Odzież, obuwie
d) Sport i turystyka e) Zdrowie i uroda f) Dom, wyposażenia wnętrz i ogród
g) inne: .................................................
8. Co zachęca Panią/Pana do zakupu produktu online?
a) Niska cena b) Dostawa do domu c) Niedostępność towaru w tradycyjnym sklepie
d) Oszczędność czasu e) nic, nie robię zakupów przez Internet
9. Czy obawia się Pan/i zakupu produktu online?
a) Tak b) Nie wiem c) Nie
10. Czy kiedykolwiek się Pan/i rozczarowała zakupami przez Internet?
11. Proszę dokończyć zdanie: „Robienie zakupów przez Internet jest…”:
a) opłacalne b) ryzykowne c) skomplikowane
d) nieopłacalne e) inne…………………………………………………………..
12. Dlaczego robi Pan/i zakupy przez Internet?
a) Jest większy wybór b) Można porównać ceny i wybrać najtańszy produkt
c) Nie trzeba wychodzić z domu, aby zrobić zakupy
d) dzięki zakupowi internetowemu można otrzymać produkt po rabacie
e) inne…………………………………………………………………………………………
13. Co uważa Pan/Pani na temat kupowania rzeczy przez Internet?
........................................................................................................................................
14. Proszę napisać słowo jakie przychodzi Panu/i do głowy?
A) Internet: ........................................
B) Zakupy: .........................................
C) Szybkość:.......................................
15. Czy dokonuje Pan/Pani zakupów w sklepach internetowych nie sieciowych? Jeśli tak to w jakich?
Metryczka:
1. Płeć:
a) K b) M
2. Do jakiej grupy wiekowej Pan/Pani należy?
a) 18-25,
b) 26-35,
c) 36-45,
d) 46-55,
e) 56-65
f) > 65.
3. Gdzie Pan/Pani jest zameldowany/-a?
a) wieś
b) miasto liczące do 20 tyś mieszkańców,
c) miasto liczące 21-50 tyś mieszkańców,
d) miasto liczące pow. 50 tyś mieszkańców.
4. Jakie Pan/Pani posiada wykształcenie?
a) podstawowe,
b) zasadnicze zawodowe,
c) średnie,
d) wyższe.
5. Dochód na osobę w twojej rodzinie wynosi:
a) do 700 zł
b) od 701-2000 zł
c) od 2001-4000 zł
d) pow. 4000 zł
Fiulinho