palownica.doc

(486 KB) Pobierz
Właściciel pojazdu szynowego

 

Użytkownik pojazdu szynowego

Dokumentacja technologiczna systemu utrzymania

Strona

13

PKRE Spółka Akcyjna Warszawa

Opracował

IPS”TABOR”

Arkusz [strona]

 

Data

30.10.04

Nr

OR – 8727

Załącznik [strona]

11[1/1]

PROTOKÓŁ NAPRAW OKRESOWYCH

Protokół rekonstrukcji i robót dodatkowych

 

 

Przy Palownicy ............................nr...................z Trakcja S.A  w Warszawie podczas naprawy..................................................w...................................................

                                                                                         (rodzaj naprawy)

 

......................................................................................................................................................

(nazwa zakładu wykonującego naprawę)

wykonano następujące rekonstrukcje i roboty dodatkowe wg zamówienia..................................

.....................................................................................................................................................

(nr zamówienia)

 

Lp

Wyszczególnienie wykonanych prac

Uwagi

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

Wymienione prace zostały wykonane zgodnie z zamówieniem

Zdający

 

Odbiorca Użytkownika 

 

 

 

 

...................................

data - podpis

 

 

 

 

 

...................................

data - podpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Użytkownik pojazdu szynowego

Dokumentacja technologiczna systemu utrzymania

Strona

13

PKRE Spółka Akcyjna Warszawa

Opracował

IPS”TABOR”

Arkusz [strona]

 

Data

30.10.04

Nr

OR – 8727

Załącznik [strona]

12[1/1]

PROTOKÓŁ NAPRAW OKRESOWYCH

Protokół z jazdy próbnej palownica

 

 

 

1)      Próbna jazda powinna być przeprowadzona w porze dziennej

2)      Palownica do próbnej jazdy wraz z wagonem towarzyszącym powinna być przygotowany tak, jak do transportu w pociągu

3)      W przeprowadzeniu próbnej jazdy udział biorą: kierownik pociągu ratunkowego lub kierownik utrzymania i naprawy urządzeń względnie wyznaczony mistrz oraz: operator, konserwator żurawia i ślusarz specjalista w zakresie napraw podwozi

4)      W czasie próbnej jazdy należy dokonać sprawdzenia:

-          stanu łożysk tocznych zestawów kołowych, czy nie nastąpi ich nadmierne grzanie się, przyrost temperatury łożysk nie powinien przekraczać 40°C,

-          stanu i działania sprężyn nośnych i ich zawieszenia,

-          działaniu układu dźwigniowego hamulca pneumatycznego i działania urządzeń cięgłowo – zderznych,

-          biegu palownicy – zachowanie się palownicy w czasie ruchu.

5)      Próbna jazda każdego żurawia powinna odbywać się na trasie o łącznej długości w obie strony nie mniejszej niż 60 km z prędkością max dla danej linii i typu palownicy. Zaznacza się, że połowę tej trasy do stacji zwrotnej należy przejechać z prędkością nie przekraczającą 70% prędkości max

6)      Próbna jazda do stacji zwrotnej powinna odbywać się z jednym lub dwoma zatrzymaniami po 5 min. postoju

7)      W drodze powrotnej jazda powinna być ciągła  bez zatrzymania z max prędkością.  Zatrzymanie może nastąpić tylko z przyczyn technicznych, w przypadku stwierdzenia wystąpienia usterki i zagrażającej bezpieczeństwu ruchu. Jeżeli w ciągu 5 min. nie usunie się usterki, dalszą jazdę należy kontynuować z mniejszą prędkością. Po usunięciu uszkodzenia w Zakładzie, próbną jazdę powtórzyć. W przypadku konieczności sprawdzenia tych zespołów, których stan techniczny budził wątpliwości na stacji zwrotnej – postój nie powinien być dłuższy niż 5 min. Poza tym może nastąpić zatrzymanie przez służbę ruchu – postój nie dłuższy niż 5 min., w przypadku dłuższego postoju lub kilku zatrzymań próbną jazdę należy uważać za nieudaną.

8)      W przypadku stwierdzenia na jeździe próbnej, że ewentualnie naprawiony zespół lub wymieniona część nadal jest niesprawna lub występują inne usterki w układzie biegowym – próbną jazdę należy powtórzyć. Po przeprowadzeniu próbnej jazdy należy sporządzić protokół z jej przebiegu.

 

 

 

 

 

Ocena jazdy próbnej:

negatywna*

 

..............................

pozytywna*

 

Przeprowadzający jazdę próbną

Odbiorca użytkownika

 

......................................

 

......................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Użytkownik pojazdu szynowego

Dokumentacja technologiczna systemu utrzymania

Strona

13

PKRE Spółka Akcyjna Warszawa

Opracował

IPS”TABOR”

Arkusz [strona]

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin