Brainy kl_4_Worksheets_Unit_3_lesson_8.pdf

(167 KB) Pobierz
3
1
lesson
8
UNIT
Revision workout
3
Uzupełnij zdania odpowiednimi wyrazami
z ramki. Słowa oznaczone szarym kolorem
stanowią podpowiedź.
my his our your their
1 Ruby and Lisa! Where are you? I have
your
schoolbags!
2 This is
Jeff.
This is
sweater.
3 Ellie and Eddie are students. Miss Blake is
teacher.
4 I am Zac. This is
5 We are friends. This is
smartphone.
book.
Znajdź i zakreśl nazwy czterech ubrań
oraz czterech przedmiotów, które nosimy
w kieszeni. Przepisz je. Zaznacz znakiem
te przedmioty, które widzisz w klasie.
n
s
d
s
o
e
s
j
e
s
a
s
h
r
i
s
h
r
u
w
i
r
s
e
a
h
t
e
l
r
s
d
s
r
s
i
s
u
w
t
k
r
o
t
o
k
s
j
a
c
k
e
t
p
a
w
o
s
l
r
k
s
e
h
k
r
e
l
t
s
s
e
o
e
j
i
e
e
l
a
t
n
y
j
j
t
t
i
s
s
u
e
s
e
e m
h m
m a
4
Ułóż rozsypane wyrazy, tak aby powstał
dialog w sklepie.
Customer:
Good afternoon
(afternoon / Good)
.
?
.
.
shoes
2
Zgadnij, co to za przedmioty. Napisz
(these / How / are / trainers / much)
Shop assistant:
(pounds / They’re / 30)
Customer:
(you / are / Here)
Shop assistant:
Thank you.
dialogi, używając:
this, that, these, those
w pytaniach, a
It’s
lub
They’re
-
w odpowiedziach.
1
5
Jak dobrze potrafisz wykonać poniższe
zadania? Pokoloruj odpowiednią buźkę.
1 Potrafię nazwać i opisać posiadane
przedmioty.
What are those?
They’re trousers.
2
2 Potrafię opisać swój ubiór oraz ubiór
innych osób.
3
3 Potrafię zapytać o przedmioty znajdujące się
blisko i daleko oraz udzielić odpowiedzi.
4
4 Potrafię zapytać i powiedzieć, do kogo
należy dany przedmiot.
5
5 Potrafię zrobić zakupy w sklepie, grzecznie
witając się i żegnając z kasjerem/kasjerką.
PI
AB
PH
LE
Brainy klasa 4.
© Macmillan Polska 2017
O
TO
CO
Zgłoś jeśli naruszono regulamin