kody.txt

(2 KB) Pobierz
Kody działajš w trybie single player.

Uruchom grę z parametrem -console (uzyskasz to otwierajšc właciwoci sktóru na Pulpicie i dopisujšc na końcu cieżki dostępu po cudzysłowie -console)

Nacinij tyldę [~] by wejć do konsoli

Wpisuj co chcesz z listy:
god # - niemiertelnoć (# - 1 włšcza, 0 wyłšcza)
cash # - dodaje # kasy
dropcash # - zabiera # kasy
xp # - dodaje # dowiadczenia
freecasting - swobodne używanie czarów bez kosztów w krwi
ai - wyłšcza AI
revive - przywraca do życia poległego bohatera
freeammo - amunicja się nie kończy
killme - zabija Krzysia (czyli głównego bohatera, game over)
totals - ustawia parametry na maxa
addthing # - dodaje do ekwipunku # (np. vitae, dagger, itp)
framerate # - wywietlanie iloci klatek na sekundę (# - 1 włšcza, 0 wyłšcza)
poisonme - zatruwa cię
diseaseme - zaraża cię chorobš
damage me - zadaje ci obrażenia
frenzyme - Krzysiu dostaje szału
maxfps # - ustawia maksymalny fps gry na #
shapeshift # - trnasformacja w # (np. bat, wolf)
shapeshift - wracasz do pierwotnej postaci (anuluje kod powyżej)
freeze - uniemozliwia ruch twojej postaci
pause - pauza
resume - wracasz do gry (anuluje pauzę)
jump xxxx y - skok do wybranego levelu/waypointa, gdzie xxx - nazwa levelu, y - numer waypointa
A oto lista leveli:
Convent; ConventDay; OldTownDay; SmithyDay; Inn4StagsDay; JudithBridgeDay; University; StThomas; GoldenLaneDay; UnornaDay; EastGate; EastGateNight; OldTown; Smithy; Inn4Stags; JudithBridge; Unorna; Haven; PetrinHill; PetrinHillDay; AnezkaRoom; NQuarter; PragueCastle; PrinceBrandl; GoldenLane; DummyNorthQuarter; DummyNorthGate; DummyNorthQuarterGate; SilverMines; SilverMines2; SilverMines3; SilverMinesNight; Monastery; Monastery2; Monastery3; ArdanChantry; ArdanChantry2; ArdanChantry3; ArdanChantry4; JosefTunnels; JosefTunnels2; JosefTunnels3; VysMountain

A oto inne kody, o nieustalonym działaniu (dobra, czasami ustalonym, ale nie chiało mi się testować, czy autor opisu kodów co nie pomieszał): aitrace, particles, heads, loadpath, savepath, say, statustest, changescene, advance, changechronicle, getcls, combatmessages, scaleme, embraceme, *aura, camtest, setsoak, getchronflag, setchronflag, clearchronflag, netstat, read, shell, emit, roomtype, autoswitchtest, enemycount, throwgib, setdetect, sethide, hands, stcmd, team, maxopenedlocs, noitemstatchecks, endgame, addalldisciplines, stakme, vault, advancement, whereis
Zgłoś jeśli naruszono regulamin