DOBRY PASTERZ CZ 061 - MODLITWA ZA MIASTO DUCHOWA KARTOGRAFIA.docx

(1131 KB) Pobierz

MODLITWA ZA MIASTO

DUCHOWA KARTOGRAFIA

Przed przystąpieniem do duchowej walki o człowieka stosujemy sondaż, aby rozpoznać i odpowiednio zaadresować jego potrzeby. W przypadku miasta czy regionu służy temu duchowa kartografia. Pozwala ona wybrać właściwy rodzaj służby i skierować siły tam, gdzie jest największa potrzeba.

Niektórzy przyrównują duchową kartografię do zdjęcia rentgenowskiego, które pozwala zobaczyć, gdzie jest potrzebna interwencja lekarska. W podobny sposób identyfikujemy warownie, jakie na danym terenie mają demony, aby skuteczniej zwrócić się przeciwko królestwu ciemności, co czynimy w modlitwie, nauczaniu i służbie charytatywnej na rzeczy potrzebujących.

Każdy naród jest inny, a każde miasto jedyne w swoim rodzaju. Naszym zadaniem jest rozpoznać zarówno plan Boży wobec niego, jak i więzy narzucone na jego mieszkańców przez szatana. Należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na trzy czynniki: historyczne, materialne i duchowe.

O ile to możliwe, zbadaj etymologię nazwy i okoliczności powstania miasta. Jakie były przekonania, filozofia, moralność jego założycieli? Czy nie zawarli jakichś paktów z duchowymi istotami? Jakie wydarzenia kształtowały historię tego terenu? Jak wyglądał tam rozwój chrześcijaństwa?

Przyjrzyj się budynkom, płaskorzeźbom i pomnikom. Co wyobrażają malowidła lub mozaiki w publicznych miejscach? Przejrzyj stare mapy miasta, aby stwierdzić, czy jego układ nie zdradza wpływów masońskich (układ miasta pod kątem 45° od geograficznej północy i południa). Spójrz na jakość życia mieszkańców poszczególnych dzielnic. Nanieś na mapę kasyna, domy publiczne, spelunki, sklepy z pornografią i tym podobne miejsca, które związane są z demoniczną obecnością.

Badanie duchowych czynników powinno być domeną osób z darami modlitwy wstawienniczej i duchowego rozpoznania. Mają oni zidentyfikować funkcje demonicznych mocy, które mają swoje warownie na danym terenie. Warto zwrócić uwagę na księgarnie z literaturą New Age, gabinety wróżek, astrologów, psychotroniko w, domy w których straszy, miejsca kultu istot innych niż Chrystus oraz spotkań wyznawców niebiblijnych religii.

Te trzy czynniki - historyczny, materialny i duchowy - powinny dać obraz mocy dominujących na danym terenie. Znając ich funkcje i warownie, łatwiej zwrócić się przeciwko nim, ale skuteczna walka duchowa wymaga modlitwy zgody proboszczów innych parafii które są w tym mieście. Takie działanie jest skuteczniejsze od modlitwy pojedynczego człowieka. Pismo święte mówi: „Pięciu waszych będzie ścigać całą setkę, a setka waszych - dziesięć tysięcy" (Kpł 26:8).

 

W argentyńskim miasteczku Resistencia, liczącego blisko pół miliona mieszkańców poprowadzono modlitwę o to miasto

  W miasteczku Resistencia panował duch San la Muerte (Święta Śmierć) miał aż 13 miejsc po-święconych jego kultowi. Kult Świętej Śmierci jest bardzo popularny w świecie przestępczym, w świecie filmu oraz polityki, którzy stawiają jej ołtarze i proszą najczęściej o zniszczenie rywali oraz opozycji. Ludzie w Resistencia byli tak oddani Świętej Śmierci, że niektórzy mieli chirurgicznie wszyte pod skórę kawałki kości, symbolizujące ducha śmierci, aby zapewnić sobie dobre zejście z tego świata.

Kolejnym potężnym duchem był Curupi, duch perwersji seksualnej. Potem duch masonerii, związany z mocami okultystycznymi. Naczelnym demonem był tam duch wróżbiarstwa reprezentowany przez węża.

Duże malowidło w centrum miasta przedstawiało kontrolujące okolicę duchy i niczym duchowa mapa odsłaniało strategię nieprzyjaciela. Ogromny wąż miał w sobie kilka jakby połkniętych chrześcijańskich rybek. Obraz odzwierciedlał rzeczywistość, Szkielet trzymający skrzypce symbolizował ducha śmierci San la Muerte.

Po zebraniu potrzebnych informacji uformowano kilku-dziesięcioosobową grupę mającą dodatkowe wsparcie ze strony osób modlących się za nich . Duchowy bój rozpoczęto, wyznając grzechy mieszkańców miasta, które wiązały się ze „specjalnością" zidentyfikowanych demonów: czarami, perwersją seksualną.

Kapłani apelowali w swoich parafiach, a także podczas prowadzonych w mieście spotkań ewangelizacyjnych, aby ludzie oczyścili swoje domy ze wszystkiego, co nie pochodzi od Boga. W jedno miejsce zniesiono okultystyczne książki, pornograficzne pisma, religijne fetysze, talizmany, karty do tarota, lalki woo-doo itp. Wszystko to spalono.

Modlitwy setek osób za miasto przyniosły nieoczekiwany efekt. Otóż kilka dni później najwyższa kapłanka kultu San La Muerte spłonęła w swoim domu. Ogień był wybiórczy. W jej mieszkaniu nie spłonęło nic poza jej ciałem w łóżku oraz statuetką San la Muerte, która stała w drugim pokoju!

Uczestnicy spotkania byli zaszokowani, gdyż nikt nie modlił się o zgon czarownicy. Widocznie demon „dobrej śmierci" wymierzył karę swojej służebnicy za utratę wpływów. Odtąd w ciągu krótkiego czasu liczba wiernych w parafiach w miasteczku Resistencia wzrosła o ponad 100 procent.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin