500A-Instrukcja-obslugi.docx

(131 KB) Pobierz

STEROWNIK ZAMKA CENTRALNEGO 500A
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA:

 

1.        INFORMACJE PODSTAWOWE
Uniwersalny sterownik radiowy pozwalający sterować centralnym zamkiem samochodowym za pomocą pilotów. Współpracuje bezpośrednio z siłownikami, a także z fabryczną instalacją centralnego zamka.

2.        CECHY PRODUKTU

·          Zmienno kodowa transmisja zapewniająca maksymalne bezpieczeństwo – szyfrowana transmisja uniemożliwia nieupoważnionej osobie zeskanowanie kodu i dorobienia duplikatu pilota.

·          Sterownik dzięki swojej uniwersalnej konstrukcji pozwala na pracę z centralnymi zamkami sterowanymi zarówno plusem (+) jak i minusem (-).

·          Funkcja sygnalizacji otwarcia/zamknięcia za pomocą świateł kierunkowskazów.

·          Funkcja lokalizacji pojazdu.

·          Sygnał otwarcia (0,5sek). (3,5sek)

·          Wiązka kabli fabrycznie wyposażona w zabezpieczenia (bezpiecznik oraz diody prostownicze) chroniące centralkę oraz systemy elektroniczne samochodu przed uszkodzeniem.

·          Możliwość wprogramowania do 3 pilotów jednocześnie.

·          Trwałe piloty z gumowymi przyciskami i diodami LED.

SPECYFIKACJA:

·          Częstotliwość pilotów: 433mhz

·          Zasięg pilotów: do 60m

·          Czas impulsu zamykania/otwierania: 0,5sek lub 3,5sek – zmiana impulsu za pomocą jumpera, zworki znajdującej się na płycie PCB

·          Obsługa do 4 pilotów

Moduł powinien zostać zamontowany wewnątrz kabiny samochodu, najlepiej pod deską rozdzielczą, możliwe jak najwyżej (im wyżej, tym lepsza jest komunikacja z pilotami). Należy unikać miejsc narażonych na wilgoć, takich jak okolice instalacji klimatyzacyjnej. Moduł mocuje się do stałych elementów pojazdu za pomocą opasek ściągających, zaleca się poprzeczne ułożenie anteny modułu w stosunku do oryginalnej instalacji elektrycznej samochodu, skierowanie jej w górę i przymocowanie za pomocą taśmy izolacyjnej, z dala od części metalowych pojazdu. Niedopuszczalne jest uziemienie anteny, skracanie, wydłużanie lub podłączanie do kabli napięciowych.

OBSŁUGA:
1. Zamknięcie zamka centralnego:
Wciskając przycisk (KŁÓDKA ZAMKNIĘTA) na pilocie, centralny zamek zostanie zamknięty. Operacja będzie potwierdzona jednym mrugnięciem kierunkowskazów.
2. Otwarcie zamka centralnego:
Wciskając przycisk (KŁÓDKA OTWARTA) na pilocie, centralny zamek zostanie otwarty. Operacja będzie potwierdzona dwoma mrugnięciami kierunkowskazów.
3. Wyszukanie auta:
Wciskając przycisk (KŁÓDKA ZAMKNIĘTA) na pilocie przy zamkniętym samochodzie – kierunkowskazy zaczną migać ukazując miejsce pozostawienia samochodu.
4. Otwarcie bagażnika – wcisnąć przez 3s (KŁÓDKA ZAMKNIĘTA)

PROGRAMOWANIE PILOTÓW:
Centralka obsługuje jednocześnie do 3 pilotów. Aby przystosować pilot do współpracy ze sterownikiem centralnego zamka należy:

1.        Naciśnij przycisk umieszczony wewnątrz centralki. Zapalą się kierunkowskazy.

2.        Naciśnij którykolwiek przycisk na pilocie, który chcesz wprogramować. Kierunkowskazy zgasną, a przycisk zostanie zaprogramowany w centralce.

3.        Aby zaprogramować następny pilota należy powtórzyć krok 2 oraz 3.

4.        Po zakończeniu programowania skręcić obudowę centralki

5.        W centralce można zaprogramować maksymalne 3 piloty. Programowanie 4 pilota z kolei nadpisze pierwszy zaprogramowany pilot.

 



Firma IT serwis NIE odpowiada za uszkodzenia instalacji elektrycznej samochodu lub sterownika spowodowane nieprawidłowym podłączeniem. Importer – dystrybutor IT serwis, Cergowa 302, 38-450 Dukla.
www.motokey.pl

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin