Marketing impulsowy.pdf
(
786 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Marketing impulsowy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Scott Lewis i Joe Vitale, rok 2008
Autor: Scott Lewis i Joe Vitale
Tytuł: Marketing impulsowy
Data: 30.08.2013
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY...................................................................6
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY?.................................8
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO.....................................12
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?...............................................12
2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację............................14
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy.............................................................15
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią........................................16
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.........................................................18
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy................................................19
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.....................................................20
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt............................................................22
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy?..................................................23
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna...........................................24
11. Strategiczne znaczenie kolorów.............................................................26
12. Zasada “O mały włos”
...........................................................................27
13. Niewielkie, częste wygrane...................................................................28
14. Drobne zmiany w tym co znane............................................................29
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
..................................30
16. Specjalny zapach może zachęcać do hazardu
........................................31
17. Niech projekt wzbudza niepokój...........................................................33
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone...................................................34
19. Najmij statystów....................................................................................35
20. Wykorzystaj wąskie korytarze..............................................................36
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
..................................37
22. Minimalistyczny wystrój kasyn............................................................38
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno..............................................39
24. Niskie sufity..........................................................................................40
25. Podziel kasyno na mniejsze części........................................................41
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą do głównych sal.
.....................42
27. Zrób użytek ze znaków..........................................................................43
28. Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
..............................44
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką..................................................45
30. Kluby graczy jako źródło pozyskiwania danych
...................................46
31. Kluby graczy zachęcają do gry...............................................................47
32. Płać za przegrywanie............................................................................48
33. Kradzione tuczy....................................................................................49
34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić!....51
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze..............................................52
36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską
53
37. Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
...............................54
38. Pamiątkowe sztony...............................................................................55
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy........................................................57
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę?...........................................59
41. Dodatkowe zyski...................................................................................60
42. Dźwięk zwycięstwa................................................................................61
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów...........................................62
44. Turnieje dla graczy...............................................................................63
45. Slogany nie wystarczą...........................................................................64
46. “Zwiąż” klienta ze sobą.........................................................................65
47. Znajdź odpowiednie “połączenie”.........................................................66
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem...................................................................67
49. Co jeszcze?............................................................................................68
BONUS 1..........................................................................................69
Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji..........................69
BONUS 2..........................................................................................73
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!..................................................73
BONUS 3..........................................................................................76
Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?...................76
BONUS 4..........................................................................................81
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas.............................................81
BONUS 5..........................................................................................83
Chytre sztuczki kasynowe...........................................................................83
1. Zamykaj ludzi w środku......................................................................83
2. Spróbuj ich nieco podchmielić...........................................................83
3. Trzymaj ich “przy nadziei”.................................................................83
BONUS 6..........................................................................................84
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas....................................84
● Flamingo
.............................................................................................84
● Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do
Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze.
...........................................87
● Jay Sarno część 2 - Circus Circus
........................................................90
● Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus.
.....94
● Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym,
oraz siła środowiska.
...............................................................................97
BONUS 7........................................................................................100
Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World.................100
O AUTORACH................................................................................103
Plik z chomika:
marketingsportowy
Inne pliki z tego folderu:
NLP wg Dantego.pdf
(3985 KB)
Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach- kurs pozycjonowania.pdf
(6274 KB)
Odrodzenie_Feniksa-PDF.pdf
(2101 KB)
Marketing impulsowy.pdf
(786 KB)
Paweł Sikoń - Szybka nauka języków obcych.pdf
(848 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 01.06.2025
Pliki dostępne do 08.07.2024
Pliki dostępne do 19.01.2025
adobe portable
Andrzej Sapkowski - Wiedźmin - audiobook - hasło - nazwa chomika
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin